Subject: FW: Kohtute juhtide ettepanekud
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Mon, 26 Aug 2024 10:14:33 +0300

From: Tiina Pappel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Friday, August 23, 2024 9:58 AM
To: Liisa-Ly Pakosta <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Rauno Veri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Mari-Liis Mikli <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kohtute juhtide ettepanekud

Tere!

Kohtusime kolmapäeval, 21. augustil, mil kutsusite kohtuid üles esitama
ettepanekuid kulude kokkuhoiuks ja tulude suurendamiseks.

Eile, 22. augustil toimus Tartus kohtujuhtide nõupäev, mil seda teemat
kõigi kohtute juhtidega arutasime.

Saadan I ja II astme kohtute juhtide ettepanekud 2025.-2027. aasta tulude
suurendamiseks ja kulude kokkuhoiuks.

Lugupidamisega,

Tiina Pappel

     Tiina Pappel

     esimees

     Tartu Ringkonnakohus
     Tel: +372 58 852 831

Konfidentsiaalsusmärge:
Selles e-kirjas sisalduv teave ja võimalikud manused on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.